παρέμβαση της αυτόνομης πρωτοβουλίας ενάντια στην λήθη Σεπτέμβρης – Οκτώβρης 2013


Εδώ και μερικές εβδομάδες παρακολουθούμε σχεδόν αμέτοχοι τις εξελίξεις, σχετικα με τον «αφοπλισμό» της φασιστικής συμμορίας της χρυσής αυγής και τις πρόσφατες συλλήψεις της ηγεσίας της. Κατακλυζόμαστε από μια συνεχή ροή ειδήσεων και τοποθετήσεων στελεχών του ελληνικού κράτους σχετικά με τον τρόπο δράσης της οργανωμένης έκφρασης του ελληνικού υπονόμου. Βέβαια για να συμβεί αυτό έπρεπε να προηγηθεί η βάρβαρη δολοφονία ενός ανθρώπου ελληνικής καταγωγής, του Παύλου Φύσσα. Τότε ξαφνικά ξύπνησαν και οι διάφοροι «αντιφασίστες» όλων των αποχρώσεων και πήραν τους δρόμους του «αγώνα» ενάντια στον φασισμό. Ο Παύλος Φύσσας, ξαφνικά έγινε για όλους τους αριστερο-αναρχικούς τυχοδιώκτες, τα ΜΜΕ και τους διάφορους άλλους λαϊκιστές «ο Παύλος»

Δεν θέλουμε να υποτιμήσουμε το γεγονός της δολοφονίας ενός αντιφασίστα από τους φασίστες της χρυσής αυγής, ούτε τα αντανακλαστικά όσων όλα τα προηγούμενα χρόνια βρέθηκαν στο δρόμο ενάντια στον οργανωμένο φασισμό, αλλά από την άλλη βέβαια, θα έπρεπε όλοι να αναρωτηθούμε έστω και για μια στιγμή, γιατί έπρεπε να δολοφονηθεί ένας άνθρωπος ελληνικής καταγωγής για να κατέβουν 20.000 κόσμου στο Κερατσίνι. Αλήθεια γιατί το ίδιο δεν συνέβη με τις δολοφονίες μεταναστών όπως παραδείγματος χάρη, στην δολοφονία του μετανάστη Sachtzat Loukman στα Πετράλωνα; Τότε η πορεία μετά βίας ξεπέρασε τα 1.000 άτομα και ξεχάστηκε σχεδόν αμέσως μετά, τι εμπόδισε τότε τον κόσμο να κατέβει;

Πολύ περισσότερο…

  • Πόσες πορείες είχαμε τα προηγούμενα χρόνια για τις φασιστικές επιθέσεις/πογκρόμ του κράτους των ελ-λήνων ενάντια στις κοινότητες των Ρομά σε ολόκληρη την επικράτεια;

  • Πόσες πορείες είχαμε για τις επιθέσεις της αστυνομίας ενάντια σε τρανς γυναίκες και τις διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών;

  • Πόσες πορείες είχαμε για τις δηώσεις εβραϊκών νεκροταφείων και για τους εμπρησμούς συναγωγών σε ολόκληρη την χώρα;

  • Είμαστε ικανοποιημένοι από την δράση του κινηματικού χώρου ενάντια στις επιχειρήσεις σκούπα σε μετανάστες του κράτους των ελλήνων και την μετάβαση τους σε στρατόπεδα κολαστήρια; Που ήταν όλοι αυτοί που σήμερα κάνουν παρέλαση στα τηλεοπτικά παράθυρα, όταν τον περασμένο Αύγουστο μετανάστες εξεγείρονταν στην Αμυγδαλέζα;

Η λίστα όπως συνηθίζουμε να γράφουμε σε όλα μας τα κείμενα είναι πολύ μεγαλύτερη από τα λιγοστά παραδείγματα παραπάνω, τα οποία απλά παραθέτουμε ενδεικτικά για το τι εννοούμε .

Μετά τις συλλήψεις Μχαλολιάκου, Παππά και των άλλων της χρυσής αυγής, παρατηρούμε μια κοιλιά και αμηχανία στον αντιφασιστικό χώρο, τα μέτωπα και τα άλλα φρούτα που έχουν κάνει την εμφάνιση τους μετά την είσοδο της χρυσής αυγής στην βουλή. Φαίνεται ότι πολλοί τρέφουν την αυταπάτη ότι τον μαχητικό αντιφασισμό μπορεί να τον αντικαταστήσει ο κρατικός.

 Όσοι βέβαια τρέφουν αυταπάτες ότι το παιχνίδι τελείωσε με τον ελληνικό φασισμό και τις πρακτικές του σύντομα θα διαψευστούν. Όλα συνεχίζονται και ίσως να έχουν και μεγαλύτερη ένταση στο άμεσο μέλλον, τώρα πια που οι οργανωμένοι φασίστες βγαίνουν σε ένα καθεστώς ημι-παρανομίας. Πολύ περισσότερο δε, ο ελληνικός όχλος που ψήφισε χρυσή αυγή, αλλά και κομμάτι του όχλου αυτού που μπορεί να ψηφίζει οτιδήποτε άλλο, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του διάχυτου φασιστικού λόγου και πρακτικής. Άλλωστε πρέπει να περιμένουμε να δούμε ποιος θα είναι και ο διάδοχος της χρυσής αυγής, κάτι που δεν θα αργήσει να έρθει στην επιφάνεια.

Με άλλα λόγια η Χρυσή Αυγή δεν προέκυψε ούτε με παρθενογένεση ούτε απλά χάρη στο προμοτάρισμα του κράτους. Πατάει γερά και σταθερά στην ελ-ληνική κοινωνία η οποία βρίθει ρατσιστικών, σεξιστικών, αντισημιτικών και ομοφοβικών αντιλήψεων. Εξάλλου, τα στρατόπεδα κράτησης για μετανάστες, οι δηώσεις εβραϊκών νεκροταφείων, η άγρια καταστολή κινητοποιήσεων, η διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών ή το κυνήγι των τρανς, προηγήθηκαν της ανόδου της Χρυσής Αυγής, επικροτήθηκαν από τον εθνικό κορμό και αναμφίβολα θα συνεχίσουν να μας απασχολούν στο μέλλον.

 Έχει αποδειχτεί όμως και ιστορικά, πως εθνικοσοσιαλιστικά και φασιστικά μορφώματα χρησιμοποιήθηκαν από το κράτος στο βαθμό που αυτά εξυπηρετούσαν και συμφωνούσαν σε συγκεκριμένους πολιτικούς στόχους. Αυτό συνέβη με την ΕΕΕ (Εθνική Ένωση Ελλάς) την οποία ανέχτηκε ο Βενιζέλος προσβλέποντας στην τρομοκράτηση του κινήματος και τις εκκαθαρίσεις με στόχο την ελληνοποίηση περιοχών όπως η Θεσσαλονίκη, αυτό συμβαίνει και με τη Χρυσή Αυγή. Και στις δυο περιπτώσεις όμως, γίνεται φανερό πως όταν οι σχηματισμοί αυτοί επιχειρούν να ξεφύγουν από τον αναχωματικό ρόλο για τον οποίον τους προόριζε το κράτος, τσακίζονται από τους ίδιους τους θεσμούς χάρη στους οποίους γιγαντώθηκαν.

 Όλα αυτά τα γράφουμε για ακόμα μια φορά προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, σχετικά με το τοπίο που καλούμαστε να συνεχίσουμε να δρούμε, εντείνοντας μάλιστα τις προσπάθειες μας για την οικοδόμηση ενός ανθελληνικού αντιφασισμού στην πράξη.

Αξίζει να σημειώσουμε και ποίοι- αυτές τις «δύσκολες» για τα ανθρωποειδή κτήνη έτρεξαν να τους υπερασπιστούν με πάθος. Ό λόγος για τα γνωστά αντισημιτικά καθάρματα της αριστεράς του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Γιώργου Δελαστίκ και του Φωτόπουλου της περιεκτικής δημοκρατίας, που «ξαναχτύπησαν» συντονισμένα . Ό πρώτος είναι γνωστός για τις φασιστικές και αντισημιτικές του απόψεις. Θυμόμαστε ακόμα εκείνο το εξώφυλλο της εφημερίδας του ΝΑΡ, όπου είναι αρχισυντάκτης ο Δελαστίκ, το 2006, με τίτλο «ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ» ή ακόμα και τις δηλώσεις του μετά από τον εμπρησμό της συναγωγής των Χανίων, ότι ήταν έργο της Μοσαντ. Για τον δεύτερο μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά από το τέρμιναλ 119 εδώ

Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους «η επιχείρηση χρυσή αυγή», είναι υποκινούμενη από ξένα κέντρα και στόχο έχει να βλάψει την δημοκρατία.

Στην Λακωνία τώρα η εγκληματική μπροστάντζα του ελληνικού φασισμού, η χρυσή αυγή επέλεξε να συνεχίσει την πολιτική της έντασης και μετά τις συλλήψεις της ηγεσίας της. Την Παρασκευή 27 Σεπτέμβρη περίπου 10 χρυσαυγίτες από διάφορες περιοχές, μεταξύ αυτών και την Σκάλα Λακωνίας, όπου τον τελευταίο καιρό προσπαθούν να βγουν συντεταγμένα από τις τρύπες τους σε αναζήτηση οπαδών, μοίρασαν τα ελληνικά τους σκουπίδια (εφημερίδες, φυλλάδια) στους Μολάους. Εκεί βρέθηκε στο διάβα τους ένα μέλος τη «λαϊκής συσπείρωσης Μονεμβασίας» (δημοτική παράταξη που πρόσκειται στο ΚΚΕ) και αντέδρασε έντονα. Οι τραμπούκοι της χρυσής αυγής δεν δίστασαν να τον τραυματίσουν και να προξενήσουν φθορές στο αυτοκίνητο του. Η αστυνομία προέβη σε κάποιες προσαγωγές φασιστών και του μέλους/φίλου του ΚΚΕ, όπου στην συνέχεια ακολούθησαν μηνύσεις και από τις δύο πλευρές, οι οποίες αποσύρθηκαν λίγο αργότερα. Ύστερα από την απόσυρση των μηνύσεων το γεγονός θεωρήθηκε λήξαν. Απέξω από τα δικαστήρια στην Σπάρτη όπου πήγαν φασίστες και αντιφασίστας, βρέθηκαν και οι γνωστοί ελ-ληνες «αντιφασίστες» της περιοχής φωνάζοντας κάποια συνθήματα για τα μάτια του λιγοστού τους κόσμου. Βλέπεις αυτήν την φορά αποφάσισαν να κινητοποιηθούν γιατί η επίθεση αφορούσε έναν άνθρωπο ελληνικής καταγωγής και όχι κανένα «γύφτο» (όπως αποκαλούν κάποιοι από τους έλληνες βλάκωνες αριστερούς, τους Ρομά), ή για κάποιον/α που δεν ξέρουν στο κάτω κάτω από που κρατάει η σκούφια του (βλέπε κάποιον Πακιστανικής καταγωγής). Αυτός προφανώς ήταν και ο λόγος που δεν εμφανίστηκε κανείς, όταν στην Σκάλα Λακωνίας η χρυσή αυγή επέλεξε να κάνει το γνωστό σε όλους/ες show, ενάντια στον καταυλισμό των Ρομά και σε μετανάστες το περασμένο Ιούλιο.

Ο «αντιφασισμός» τους λοιπόν φαίνεται να αφορά αποκλειστικά και μόνο – ελληνικής καταγωγής άτομα, επιλέγοντας κάθε φορά με συγκεκριμένα κριτήρια «ελληνικότητας», αλλιώς δεν βρίσκουμε άλλη εξήγηση για την σιωπηρή τους στάση όλους τους προηγούμενους μήνες που η χρυσή αυγή και οι ντόπιοι φασίστες έδιναν και έπαιρναν. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το ΚΚΕ στην Σπάρτη ήταν σχεδόν άφαντο στην συγκεκριμένη πράξη αλληλεγγύης και αρκέστηκε στο να εκδόσει μια ανακοίνωση με τις γνωστές του θέσεις.

Αργότερα αποπειράθηκε ανεπιτυχώς και πορεία στα τοπικά γραφεία της συμμορίας στην πόλη. Παρ όλες τις πολιτικές μας διαφορές θα θέλαμε να εκφράσουμε την στήριξη μας στον άνθρωπο αυτό που έστω και μόνος αντέδρασε στον χρυσαυγίτικο όχλο. Η θέση μας περί αλληλεγγύης με όποιον/α πέφτει θύμα φασιστικής επίθεσης παραμένει αδιαπραγμάτευτη. Αυτός ήταν και ο λόγος που παρευρέθηκε και ένας από εμάς στην δράση αλληλεγγύης στα δικαστήρια, σίγουρα νιώθοντας άβολα μέσα σε όλους αυτούς τους ελ-ληνες «αριστερούς». Μέσα από αυτές τις γραμμές θα θέλαμε να καλέσουμε και τον κύριο που δέχτηκε την επίθεση, αν τύχει να διαβάσει αυτό εδώ το κείμενο, να αναρωτηθεί για την στάση και την συνολική τοποθέτηση του κόμματος που κατεβαίνει υποψήφιος στις εκλογές και αν πρέπει να ξανασκεφτεί την στάση του.

Εκτιμούμε ότι αυτήν την κατάσταση την κατανοούν και άλλοι πέρα από εμάς. Πολλοί και πολλές είναι αυτοί που εγκαταλείπουν τα υπάρχοντα σχήματα, βλέποντας με νηφαλιότητα την σάπια στρατηγική και την πορεία του αριστερό-αναρχικού ελληνικού αντιφασισμού σήμερα και όσο περνάει ο καιρός ο όγκος αυτού του κόσμου θα μεγαλώνει. Ελπίζουμε όμως αυτός ο κόσμος να μην επιλέξει το δρόμο της αποστασιοποίησης, αλλά το ακριβώς αντίθετο, να βγουν στην επιφάνεια και νέα εγχειρήματα, με οριζόντια δομή, με νέες ιδέες και κριτική στο υπάρχον.

 – Και όταν στην Σκάλα αχνοφαίνεται ο ήλιος το πρωί

Βγαίνοντας μια βόλτα στους δρόμους της Σκάλας τις τελευταίες εβδομάδες εύκολα μπορεί να συμπεράνει κανείς ύστερα από συζητήσεις, ότι το μεγαλύτερο κομμάτι όσων στήριξαν την χρυσή αυγή έχουν αρχίσει να λουφάζουν. Οι Σκαλιώτες νοικοκυραίοι πάνω από όλα ως θρασύδειλοι και τυχοδιώκτες, πηγαίνουν πάντα προς τα εκεί που γέρνει η πλάστιγγα της δύναμης, ή ότι τέλος πάντων φαντάζει δύναμη και αήττητο. Το θέαμα της στρατιωτικής αμφίεσης, τα όπλα, οι παρελάσεις και οι επιθέσεις σε μετανάστες, μπορεί να ικανοποίησε τις ανάγκες του όχλου, όσο η χρυσή αυγή έμοιαζε με καλά οργανωμένο στρατό, τώρα όμως η εικόνα αλλάζει και μάλιστα γρήγορα. Τόσο γρήγορα όσο αλλάζουν απόψεις και οι ελ-ληνες νοικοκυραίοι.

Για να κατανοήσουμε αυτό το φαινόμενο καλό θα ήταν να ανατρέξουμε μελλοντικά και σε μια μαζική ψυχοπαθολογική ανάλυση του φασισμού, πάντα όμως και υπό το πρίσμα των διαχρονικών χαρακτηριστικών του εθνικού κορμού.

Η νέα αυτή συγκυρία δίνει μια παράταση χρόνου και νέες ευκαιρίες να ξανασκεφτούμε μια σειρά ζητήματα και πως θα τα αντιμετωπίσουμε στο άμεσο μέλλον. Πολύ περισσότερο είναι μια ευκαιρία να ξαναδουλέψουμε μια σειρά προτάσεις απευθυνόμενοι σε μεγαλύτερα κομμάτια κόσμου, κυρίως της νεολαίας της περιοχής μας.

Ως επίλογος

Θα θέλαμε στον επίλογο αυτού του κειμένου να ευχαριστήσουμε όλους και όλες για τα μηνύματα και τις προτάσεις τους, το περασμένο διάστημα. Γνωστοποιούμε ότι τις προτάσεις που λαμβάνουμε τις παίρνουμε πάντα πολύ στα σοβαρά. Για αυτόν τον λόγο καλούμε σε ανοιχτή οργανωτική σύσκεψη της αυτόνομης πρωτοβουλίας ενάντια στην λήθη μέσα στον Νοέμβριο(περισσότερες πληροφορίες σύντομα), με στόχο να συζητήσουμε όλα τα παραπάνω και να βάλουμε παραπέρα βάσεις σε αυτό που εμείς ονομάζουμε ανθελληνικό αντιφασισμό.

Υσ: Όσο για κάποιους άλλους, που δεν μπορούν να χαλαρώσουν με την κριτική και στέλνουν ανώνυμα μηνύματα σε λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα και κάτω από κείμενα μας, ακολουθώντας τις γνωστές πρακτικές της μεγάλης του σταλινο-νετσαγεφισμού σχολή, τους ενημερώνουμε ότι και αυτά τα λαμβάνουμε υπόψη μας. Σύντομα θα φτιάξουμε κάτι σαν λεύκωμα με τα καλύτερα από αυτά τα σχόλια. Όσο η κριτική στο «εθνικό» απουσιάζει και πολύ περισσότερο όσο παίρνετε «θέσεις μάχης» μαζί με τους έλ-ληνες νοικοκυραίους, τόσο η ανθελληνική κριτική απέναντι σας θα έχει όλο και περισσότερη αξία, γιατί δεν είστε τίποτα άλλο από ένα αποτέλεσμα της σκατοκοινωνίας που λέγετε ελλάδα και των μόνιμων χαρακτηριστικών αυτής, του σεξισμού, του αντισημιτισμού, της ομοφοβίας και του ρατσισμού. Τους προκαλούμε βέβαια να τοποθετηθούν δημόσια, να διαβάσουμε επιτέλους τις θέσεις τους εάν τους έχουμε παρεξηγήσει…

η συνέλευση της αυτόνομης πρωτοβουλίας ενάντια στην λήθη 15 Οκτώβρη 2013

19 thoughts on “παρέμβαση της αυτόνομης πρωτοβουλίας ενάντια στην λήθη Σεπτέμβρης – Οκτώβρης 2013

  1. Παράθεμα: Παρέμβαση της αυτόνομης πρωτοβουλίας ενάντια στην λήθη Σεπτέμβρης – Οκτώβρης 2013 | Against antisemitism – Ενάντια στον αντισημιτισμό

  2. Είναι λάθος που τα βάζετε με τον Φωτόπουλο της περιεκτικής. Ο ίδιος έχει επαναλάβει σε σειρά άρθρων του συστηματικά την κτηνωδία του κυνηγιού μεταναστών από νεοναζί και φασίστες – και στο άρθρο για τη ΧΑ που μάλλον δεν διαβάσατε καν. Επίσης δεν είναι αντισημίτης αλλά αντισιωνιστής και αναφέρεται συχνά σε αντισιωνιστές Εβραίους για να τεκμηριώσει τη σημασία του ρατσιστικού σιωνισμού της εθνοκάθαρσης της Παλαιστίνης. Αλλά αν παραπέμπετε στους..Τέρμιναλ που ήταν γνωστός ο ρόλος τους την κατάλληλη στιγμή να πετούν τη λάσπη…τι να πω. Εκτός και αν είστε η σημερινή μετεξέλιξη τους βέβαια οπότε πάμε αλλού..!

    • γνωστος σταλινοεθνικιστης ο φωτοπουλος! αποσιωπα συστηματικα μαλιστα την κτηνωδια κυνηγιου μεταναστων απο φασιστες, βριζοντας αριστερους και αναρχικους για το »κολλημα» τους με τον ανυπαρκτο για αυτον φασιστικο κινδυνο! γιατι δεν βλεπει κανενα κινδυνο? επειδη ειναι εθνικιστης! ειναι και αντισημιτης που τελευταια ειπε οτι η »σιωνιστικη ελιτ» επιδιωκει να διωχθει η χ.α.! γνωστος συνομωσιολογος με θεωρησεις περι ΝΤΠ υπερεθνικης ελιτ κλπ. παρεπιπτοντως μετα την πλερια αυτη υποστηριξη της χ.α. μετα τον φονο ο κλασιδιαρης ειπε η χ.α. τιμα τον φωτοπουλο σε βιντεο της! γιατι να μην τον υποστηριξει αυτον τον βαρεμενο που τους »λογικοποιει» καθε τοσο! ενα σιχαμενο σκουληκι που πρεπει να πατηθει στο εδαφος και περιπτωση ενος αντιδραστικου που εμμενει να μην φορα τα ταξικα γυαλια του!

      • Έχω στείλει άλλο μήνυμα που δεν δημοσιεύτηκε. Ελπίζω να δημοσιευτεί καθώς δεν περιείχε ούτε βρισίδια όπως του κυρίου παραπάνω ούτε κάτι σχετικό. Γράφει ο παραπάνω «ενημερωμένος» πάνω απ’ όλα (ενημερώνεται πάντως σίγουρα από τα κανάλια της ΧΑ) biafra:

        «ο φωτοπουλος σταλινοεθνικιστης».

        Εγώ διαβάζω στο τελευταίο του άρθρο
        http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2013/2013_10_13.html

        «Όσον αφορά στον κρατικιστικό σοσιαλισμό, ουσιαστικά εξαφανίστηκε μετά τη κατάρρευση του «υπαρκτού», ενώ ο «σοσιαλισμός σε μία χώρα» είναι ακόμη πιο δύσκολος στη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, εφόσον, με το εχθρικό περιβάλλον γύρω του και αντιμετωπίζοντας μια συμπαγή Υ/Ε, αναπόφευκτα θα κατέληγε σε ένα νέο αυταρχικό καθεστώς, όπως τα Σταλινικά καθεστώτα. -»

        Μετά γράφει ο biafra:
        «αποσιωπα συστηματικα μαλιστα την κτηνωδια κυνηγιου μεταναστων απο φασιστες»

        Στο άρθρο του όμως, ο περισπασμός της ΧΑ, γράφει πρώτα απ όλα:

        «Με τη μαζική είσοδο της Χρυσής Αυγής (ΧΑ) στο Ελληνικό πολιτικό τοπίο, η οποία αποδεδειγμένα επιδιδόταν σε βίαιες επιθέσεις κατά ανίσχυρων μεταναστών που τους έφερε στη χώρα μας η παγκοσμιοποίηση, εισάχθηκε και το φαινόμενο παρόμοιων πολιτικών συγκρούσεων, όταν αριστερές ομάδες έκαναν τη δουλειά που δεν έκανε το Κράτος, προσπαθώντας να προστατεύσουν τα μεγαλύτερα θύματα της παγκοσμιοποίησης.»

        biafra:
        «γιατι δεν βλεπει κανενα κινδυνο? επειδη ειναι εθνικιστης! »

        Δε νομίζω. Απλά λέει ότι το να λέμε ότι έχουμε φασιστικό κίνδυνο επειδή μερικές εκατοντάδες καθίκια που θα μπορούσαν εύκολα να απομονωθούν ακόμα και αν οι αριστεροί είχαν φτιάξει μόνιμες επιτροπές στις γειτονιές κτλ., χτυπούν μετανάστες και μειονότητες, είναι απλά απάτη του μεγαλύτερου μέρους της αριστεράς, και το χρησιμοποιεί το σύστημα ως αντιπερισπασμό από τη μαζική κτηνωδία του συστήματος (που άλλωστε εκτρέφει τέτοια φασίζοντα στοιχεία). Και σε αυτό έχει απόλυτο δίκιο εξηγώντας ότι δεν έχουμε στην Ελλάδα πραγματικό φασιστικό κίνημα ώστε να χτίσουμε αντιφασιστικό κίνημα. Αυτό θα το έλεγε ο οποιοσδήποτε έντιμος κοινωνιολόγος (μόνο που οι αριστεροί ξεχνούν την κοινωνιολογία που ξέρανε όταν κάνουν πολιτική κριτική) αλλά όταν το λέει ο Φωτόπουλος είναι αντισημίτης, εθνοσοσιαλιστής, εθνοσταλινικός κτλ. Έλεος.

        Μετά ο biafra γράφει:
        » ειναι και αντισημιτης που γραφει η ”σιωνιστικη ελιτ” επιδιωκει να διωχθει η χ.α.! »

        Καταρχάς ταυτίζεις αντισιωνισμό με αντισημιτισμό. Ο πρώτος είναι η εναντίωση σε μια ρατσιστική ιδεολογία (σιωνισμός), ενώ ο δεύτερος είναι μια ρατσιστική ιδεολογία. Το να τα ταυτίζεις σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα απλής λογικής.

        Ναι η «σιωνιστική ελίτ», δηλαδή η Ισραηλινή πολιτική, οικονομική, πολιτιστική ελίτ που έχει -αποδεδειγμένα και από Εβραίους της διασποράς- διεισδύσει σε σημαντικά πόστα εξουσίας στο υπερεθνικό σύστημα πράγματι διώκει τη ΧΑ. Αυτό είναι ντοκουμέντο και δεν το έβγαλε κανείς από το κεφάλι του:

        «αμέσως μετά την είσοδο στη Βουλή της ΧΑ, η γνωστή Σιωνιστική Οργάνωση Anti Defamation League ζητούσε από τον K.Παπούλια να αρνηθεί τον διορισμό οποιουδήποτε μέλους της ΧΑ στη κυβέρνηση, ενώ στη συνέχεια ο πρόεδρος του Σιωνιστικού Παγκόσμιου Εβραϊκού Συμβουλίου (WJC) απαιτούσε από τον A.Σαμαρά να θέσει εκτός νόμου την ΧΑ (“Ε”, 19/3/2013). Αργότερα ακολούθησε και σχετική δήλωση της Αμερικανοεβραϊκής Επιτροπής (AJC,-Left.GR, 2/5/13).»

        biafra: «μετα τον φονο ο κλασιδιαρης ειπε η χ.α. τιμα τον φωτοπουλο σε βιντεο της»

        Ο Φ. έχει χρησιμοποιηθεί επιλεκτικά πάντα από όλους σχεδόν τους χώρους, Από επαναστατικές οργανώσεις, ένοπλες ή μη, μέχρι την ΑΚ παλιότερα και το ΚΚΕ. Αυτό λοιπόν δε σημαίνει τίποτα ειδικά όταν ο Μιχαλολιάκος στο ίδιο βίντεο τον εντάσσει απέναντι, στην ακρο-αριστερά.

        Όσο για τα ταξικά γυαλιά, φυσικά το να διακρίνεις μεταξύ ελίτ και λαού κτλ. είναι ένδειξη κάποιου που δε φορά ταξικά γυαλιά, ενώ το να μιλάς γενικώς για μειονότητες, χωρίς να διακρίνεις τις ελίτ μέσα σε αυτές και τους «από κάτω» μέσα σε αυτές που είναι βέβαια η χειμαζόμενη από το σύστημα πλειοψηφία, είναι ένδειξη κάποιου που φορά ταξικά γυαλιά…

  3. Δυστυχώς, σύμφωνα με την παλαιών αντιλήψεων λογική μου, το αν ο φωτόπουλος υποστήριξε μία φορά τους φασιστες δεν συμψηφίζει ακόμη και τις 10 φορές που τους εναντιώθηκε. Όσον αφορά, δε, την διάκριση του αντισιωνισμού από τον αντισημιτισμό είναι αρκετά θολή για να την υπερασπιστεί κανείς. Θα σε έπειθε πιστεύω η ανάγνωση του κειμένου των τέρμιναλ στο οποίο παραπέμπουνε (που μάλλον δεν το διάβασες καν). Με ιντρίγκαρε βεβαια για να πω την αλήθεια ο όρος «ρατσιστική εθνοκάθαρση» από τη στιγμή που χαρακτηρίζει έναν πληθυσμό που συνεχώς αυξάνεται και με μεγάλα νούμερα από το 1948 κι έπειτα (τον αραβικό εννοώ από την μεριά της παλαιστινιακής ζώνης), αλλά μετά υποψιάστηκα ότι είσαι κι εσύ φίλος του Φωτόπουλου, που είναι εξάλλου γνωστός ο ρόλος του στην διαστρέβλωση, τη σχετικοποίηση των ναζιστικών εγκλημάτων κτλ, όποτε χρειαστεί.

    • Δεν είδα κάπου να υποστήριξε τους φασίστες. Απλά έγραψε το αυτονόητο που η αριστερά που δεν ασχολείται με παγκοσμιοποίηση, το έθαψε ξεχνώντας ότι πίσω από τη ΧΑ υπάρχει για κάποιους λόγους κάτι 100άδες χιλιάδες κόσμου που δεν έγιναν φασίστες ξαφνικά: ότι η ΧΑ δηλαδή δεν είναι συστημική οργάνωση αλλά ούτε και αντισυστημική και κινείται μεταξύ των 2 αυτών τάσεων. Αυτό έχει τη σημασία του γιατί αν βγάλουμε συστημική τη ΧΑ τότε θα πρέπει όλοι-ες να πάμε σε αντιφασιστικό μέτωπο μαζί με το MEGA, το ΠΑΣΟΚ και τον Πρετεντέρη γιατί πράγματι κινδυνεύουμε κυρίως σήμερα από την παρακρατική αυτή οργάνωση (και όχι από το σύστημα που κάθε άλλο παρά είναι συμβατό με το νεοναζισμό). Δηλαδή για το επιλεκτικό «αντιφασιστικό κίνημα», τα φασιστικά εγκλήματα της ΧΑ δεν προέρχονται από κάποιους 100άδες εγκληματίες γύρω και μέσα σε αυτή – που το κράτος έχει τα μέσα να τσακίσει όπως γίνεται με νεοναζιστικές οργανώσεις παντού στην Ευρώπη- αλλά πρόκειται για ολόκληρη παρακρατική/συστημική οργάνωση από την οποία κινδυνεύουμε πρώτιστα μετανάστες-στριες, ομοφυλόφιλοι-ες, μειονότητες κάθε είδους, αντί από την παγκοσμιοποίηση που εξοντώνει κάτι εκατομμύρια από αυτές! Διαπιστώσεις που ήταν καθαρά αφέλειες-αν όχι εκ του πονηρού κάποιες φορές-, όπως έδειξε και η εξέλιξη των πραγμάτων.

      Σε ό,τι αφορά την εθνοκάθαρση προφανώς ο ορισμός της έννοιας που έχεις είναι -να το πω επιεικώς- πολύ περιορισμένος, γιατί προφανώς το να έχεις κλείσει έναν πληθυσμό εκατομμυρίων μέσα σε μια περιοχή σαν τη Θάσο, αφού πρώτα έχεις προκαλέσει εκατομμύρια προσφύγων-, να τους ρίχνεις βόμβες φοσφώρου ως συλλογικά αντίποινα του επιπέδου 1 Ισραηλινός προς 100 Παλαιστίνιους όπως το 2009 και συστηματικά να εξαλείφεις τα μέσα βασικών αναγκών των Παλαιστινίων και να του εξεφτελίζεις, (τελευταία έριχναν οι σιωνιστές βοθρολύμματα μέσα στη Γάζα!) εμένα σε στρατόπεδο συγκέντρωσης συστηματικής εξόντωσης μου κάνει…

      Άλλωστε ο φυλετικός ρατσισμός είναι καταστατικός μέσα στο σιωνιστικό «κίνημα» από την πρώτη κιόλας μέρα που ο «Θεός δώρισε τη γη της Παλαιστίνης» για να χτιστεί το «Καθαρό Εβραϊκό Κράτος». Το κείμενο των Τέρμιναλ το έχω διαβάσει. Κατάπτυστο που τσουβαλιάζει τα πάντα και τους πάντες με μια λογική Μόντι Πάιθον: Η γυναίκα επιπλέει γιατί έχει το ίδιο βάρος με την πάπια η οποία επιπλέει. Άρα η γυναίκα είναι μάγισσα, αφού επιπλέει…

  4. εχω ξανασυζητησει με φωτοτρολλ και ειναι απολυτο καψιμο και χασιμο χρονου! συντομως.τα τελευταια χρονια ο σκοτοπουλος ιεραρχει ως ανωτατη αναγκη την εξοδο απο ευρω/εε και την εθνικη »απελευθερωση» ειτε υπο σταλινισμο ειτε απο οτιδηποτε αλλο. οι συνομωσιολογικες προσεγγισεις περι υ/ε σιων/ελιτ ν.τ.π. κλπ και οχι οι πολιτικες οπως εξουσιαστης/εξουσιαζομενος, αστικη/εργατικη ταξη κπλ. το πολυ πολυ να αξιοποιηθουν απο τιποτα »αντισυστημικους» και »αντισιωνιστες» φασιστες! τελικα πολλα απο αυτα που παραθετεις που ειναι εντελως αντιθετα με αλλα που εχει γραψει στην κ.»Ε» τον τελευταιο χρονο ο τ.φ., αποδεικνυουν οτι ειναι σκετο οτι να΄ναι εθνικιστης και οπως παντα οικονομιστης. φασιστικος κινδυνος ειναι εκτος απο τις επιστρατευσεις, τη συνεχη υποτιμηση της εργασιας, τα στρατοπεδα συγκεντρωσης και τα περιφρουρουμενα μεχρι τωρα ταγματα εφοδου και πογκρομ απο τους μπατσους και η ανοδος της χ.α. απο το 7 στο 15% σε ενα χρονο! κοινως, περιεκτικες παπαριες!
    καλη συνεχεια παιδια, ωραιο κειμενο αλλα αυτο με τον ανθελληνικο αντιφασισμο δεν το ξανακοιτατε λιγο? θεωρω π.χ. το »δεν υπαρχουν ελληνες δεν υπαρχουν ξενοι υπαρχουν εκμεταλλευτες και εκμεταλλευομενοι» πιο »σωστο»

    • Φίλε Μπιάφρα και αναγνώστη.. Βασικά αποφασίσαμε να μην μπούμε σε κανένα διάλογο με τύπους που στηρίζουν τον Φωτόπουλο άλλωστε μας κάλυψε σε μεγάλο βαθμό το σχόλιο του «αναγνώστη». Δεν έχει καμιά αξία η αντιπαράθεση με δεξιούς εθνικιστές – φανατικούς αντισημίτες και αντισιωνιστές (άλλωστε για μας όποιος είναι αντισιωνιστής είναι και αντισημίτης) που φοράνε μάλιστα την προβιά του αριστερού. Αν και ως φαινόμενο στην αριστερά πρέπει να το μελετήσουμε, γιατί αυτές οι απόψεις έχουν απήχηση σε μεγάλα κομμάτια της . Τώρα για το σχόλιο σου Μπιάφρα πάνω στο ζήτημα του ανθελληνικού αντιφασισμού, για το αν υπάρχουν ξένοι και έλληνες και το ταξικό ζήτημα στο σύνολο του, θα λάβεις την απάντηση σύντομα μιας και ετοιμάζουμε ένα νέο κείμενο για το πως βλέπουμε αυτά τα ζητήματα

      • Ο Φωτόπουλος βρωμάει αντισημιτισμό και εθνικισμό. Άρα στέκεται ξεκάθαρα από την άλλη πλευρά. Ό,τι σοβαρό έχει εκφράσει είναι κλεμμένο από τον Καστοριάδη και τον Μπούκτσιν. Μετά το θάνατό τους, ασκεί κριτική και στους δύο με ανέντιμα πνευματικά εργαλεία. Όλη του η στάση είναι γενικά για φτύσιμο …

      • Είναι ψέμματα και τετριμμένες «φήμες» που κυκλοφορούν αμάσητα και αμάσητα εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια στο «χώρο». Κάποιος/α το πε στο καφενέ και μετά έγινε…τρεντ – πίστευε και μη ερεύνα… Τα περί αντισημιτισμού και εθνικισμού απαντήθηκαν από φίλο/η παραπάνω. Όλη η βασική κριτική στον Μπούκτσιν είχε γίνει ενώ ζούσε ο ίδιος με εκτενείς ανταλλαγές απόψεων (και γι’αυτό τα έσπασαν όσο ήταν εν ζωή αφού ο Μπούκτσιν ήθελε το περιοδικό όπου συνεργάζονταν να γίνει όργανο της Κοιν. Οικολογίας) ενώ και στον Καστοριάδη είχε γίνει συγκεκριμένη κριτική για τις βασικές θέσεις του πριν πεθάνει.
        Δεύτερον δεν είναι κλεψιά να στέκεσαι πάνω στις πλάτες άλλων αγωνιστών που για διάφορους λόγους είχαν τη δυνατότητα και το μυαλό να θεμελιώσουν ολόκληρα κοινωνιολογικά παραδείγματα. Και ο Μπούκτσιν είχε σταθεί (σε αντικειμενιστές, από Μαρξ μέχρι Κροπότκιν κλπ.) και ο Καστοριάδης (πιο πολύ σε Ιδεαλιστές, Χάνα Άρεντ κλπ.). Και ο Φωτόπουλος όπως αυτοί έκανε μια μοναδική σύνθεση, παίρνοντας συμβατά στοιχεία με το δικό του παράδειγμα, της περιεκτικής δημοκρατίας, και γι΄ αυτό τόσο η ανάλυση του όσο και τα συμπεράσματα του δεν έχουν σχέση με κανενών εκ των δύο, ούτε πριν 20 χρόνια, ούτε σήμερα. Το αν συμφωνείς ή όχι είναι άλλο θέμα.

  5. Παράθεμα: Παρέμβαση της αυτόνομης πρωτοβουλίας ενάντια στην λήθη Σεπτέμβρης – Οκτώβρης 2013 | Ουλαλούμ

  6. Παράθεμα: ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε… ένα σχόλιο για την ανταρσύα και τον Δελαστίκ | Benjamin conti

  7. Παράθεμα: Ένα σχόλιο για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το Δελαστίκ | Eine Parodie der Utopie

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s